Najcenniejszy skarb






Najcenniejszym dla mnie skarbem jest mieć Kogoś. Kogoś, kto obudzi promieniem słońca o świcie, choć masz ochotę jeszcze pospać. Obudzi, postawi na nogi i wsadzi o 6 rano za kierownicę, byś za chwilę mogła poczuć zapach gorącego chleba w piekarni, którą znasz od dzieciństwa...
Mieć Kogoś, Kto zna cię lepiej niż ty sama siebie... Kto wie, że za chwilę wybuchniesz,  krzycząc na dzieci, które leniwie zwlekają się z łóżek.  Powinny się pospieszyć, żeby zdążyć zjeść śniadanie, zanim wyjdą do szkoły. On wie, że uwielbiasz czarna kawę i za chwilę da ci czas, byś mogła się nią delektować na pełnym słońca, majowym tarasie. Za chwilę, jeszcze tylko przybiegnie do ciebie małymi stópkami prawie-trzylatka i spojrzy jego oczami, ucałuje, dając ci tyle radości, że dostaniesz  skrzydeł. "Mama!"- przypomni ci, kim jesteś i uściska za szyję, byś miała pewność, że cię kocha i poprosi o bułkę z dżemem, bo przecież to najlepsza szynka na śniadanko:)  Cmoknie ustami męża i ukłuje jego kilkudniowym zarostem, byś wiedziała, że już  pora na kawę. Jeszcze tylko odprowadzi bezpiecznie dzieci do szkoły, bo wczoraj Go o to prosiłaś.

Otwieram drzwi na taras, wpuszczam powietrze pachnące porankiem. On miesza je z zapachem kawy i towarzystwem męża. Mały biega boso po trawie umazany masłem... Za chwilę zostanę już sama z gonitwą myśli i natłokiem zmartwień, obowiązków ponad miarę, stertą porozrzucanych ubrań i podłogą wymazaną truskawkowym dżemem... Dopijam zimną już kawę i cieszę się, ze Go mam, bo z Nim mogę wszystko. On mnie umocni i podtrzyma, kiedy osłabną chęci i siły w zmaganiach z codziennością. Może nie będę dziś wystarczająco silna i doskonała... To nie jest ważne! Ważne jest to, że On jest. Niezależnie czy udźwignę swój dzień z radością czy smutkiem, On jest przy mnie nawet w najtrudniejszych chwilach i dotyka miłością moje strwożone serce.         
Masz Taki Skarb?



Photo by Amanda Lins on Unsplash


Komentarze

  1. Właśnie uświadomiłaś mi, jaki skarb mam w domu. Myślę że nie zawsze potrafimy go dostrzec w codziennym biegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zwolnić tempo życia:) wtedy otwierają się oczy na wiele innych "skarbów"

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © Babskie Skarby