Być żoną





Małżeństwo to sakrament święty. Święty... słowo odbija się echem w mojej głowie. Dotykam obrączki na serdecznym palcu, patrzę na jej kształt i nagle dociera do mnie mocno, że jest ona taką złotą aureolą, która ma świecić nieustannie nade mną i moim mężem, przypominając nam o tym, dokąd zmierza nasza wspólna wędrówka przez życie.
Moja aureola ma  15 lat. Dzięki Bogu miałam przez ten okres tyle siły i miłości, by nie zdjąć jej z palca. Z jej blaskiem bywało różnie, bo bycie żoną to strasznie trudne zadanie. Zadanie, którym jest troska o Miłość. 
Niedawno zrozumiałam, że ta Miłość to Bóg, który  obecny w małżeństwie, przemieni wszystko i podniesie z każdego upadku, z ludzkich słabości i grzechów. Tylko On zna się na tym najlepiej. Nie ja, nie mąż, którzy nosimy w swoich sercach własne pomysły na związek i życie, ale ON, Ten, który uczynił nas jednym ciałem.

Tak trudno zawierzyć, zrezygnować z siebie, zaufać i przyjąć Bożą Miłość w małżeństwie. Ciężko jest pracować  nad swoją  postawą, doskonalić się i wzrastać, a co dopiero robić to wspólnie, w związku, który jest święty, a my tacy niedoskonali...
 Nie raz cierpiałam, chcąc na siłę uświęcić męża, nie raz myślałam, że to  ja jestem wspaniała, a on ma tyle do zrobienia. Wzniosłe zamiary, marnowanie czasu i siły... Szukałam wielu sposobów, aby być szczęśliwą żoną. Przez wiele lat wybierałam różne ścieżki, oczekując chwały na końcu każdej z nich, znajdując wciąż niedosyt, pustkę i samotność. Wiele lat błądziłam, sądząc, że znajdę lepszą drogę, że zmienię męża na doskonalszego... Niejednokrotnie nie miałam już pomysłu na to, jak być dobrą żoną. Jakiś czas temu, chlipiąc pod nosem z bezsilności, spojrzałam na obrączkę i przypomniałam sobie słowa przysięgi złożonej mężowi: ślubuję ci Miłość... i zrozumiałam, że to Bóg jest tą Miłością.   Bez Boga nie ma  udanego małżeństwa. To Boża Miłość przemienia mojego męża, doskonali go, jednoczy nas i stawia na właściwej ścieżce, podnosi z upadków.

Być żoną, to pragnąć Boga w sercu swojego męża. Być żoną, to pielęgnować w sercu płomień Miłości Bożej, chronić go i podsycać. Uczę się wciąż tego, że wszystko, co czynię, przeżywam i myślę, ma być wypełnione Bogiem. ON ma być na pierwszym miejscu, żeby wszystko inne było na właściwym miejscu i we właściwym czasie. Tylko ON jest w stanie odbudować wszystko to, co przez własną pychę, dumę  słabość i brak ufności zepsuliśmy. Być żoną, to czujnie troszczyć się o wiarę, nadzieję i miłość w sercu swoim i męża.

Tylko Bóg ma taką siłę i moc, która sprawi, że nasze obrączki będą świeciły niezwykłym blaskiem, a woń Jego Miłości w nas zachwycać będzie swoją  słodyczą.

Photo by Peter Ovralov on Unsplash

Komentarze

  1. Jestem błogosławiony, chodzi o moje małżeństwo, kiedy dr SHARAJA sprowadził mnie do męża, który oddzielił się ode mnie na 6 miesięcy. Jestem SANDRA po imieniu. Chociaż moje usta byłyby na całym ciele, nie wystarczy podziękować dr SHARAJAi za jego pomoc w moim życiu. Mój mąż rozwiódł się ze mną przez sześć miesięcy i bez niego cierpi i cierpi. Więc szukam pomocy wszędzie, dopóki nie pojawił się blog o dr SHARAJA, skontaktowałem się z nim online. Wyjaśniłem mu swoją sytuację i obiecał, że mój mąż wróci do mnie 24-48 godzin, jeśli tylko moje serce nadal będzie go biło. Uwierzyłem mu, a on obiecuje przygotować zaklęcie dla mnie i mojego męża. Mój mąż zadzwonił do mnie dokładnie wtedy, gdy powiedział dr SHARAJA. Przeprasza i powiedział, że potrzebuje mnie z powrotem, a teraz żyjemy szczęśliwie ponownie przez ostatnie 9 miesięcy ... proszę wszystkich, którzy czytają mój artykuł tam, który potrzebuje pomocy, powinni skontaktować się z dr Sharają sid przez e-mail. sharajasid@gmail.com, aby uzyskać więcej informacji
    Jeśli tam jesteś, przejdź przez to
    Problemy wymienione poniżej są również doskonałe w tych obszarach ...
    (1) Czy chcesz mieć swojego eks?
    (2) Czy zawsze masz złe sny?
    (3) Czy chcesz promować swoje biuro?
    (4) Czy chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegli za tobą?
    (5) Chcesz dziecko?
    (6) Czy chcesz być bogaty?
    (7) Czy chcesz związać swojego męża / żonę?
    Twój na zawsze?
    (8) Potrzebujesz wsparcia finansowego?
    (9) Czy zostałeś oszukany i chcesz
    zwrócić utracone pieniądze?

    Jeśli potrzebujesz informacji lub chcesz kochać lub
    zaklęcia pieniężne możesz rozwiązać ten problem
    dziś Zaklęcie Świątyni Rozwiązanie ...
    Jak być szczęśliwszym małżeństwo niespodziewanie zmieni współmałżonka https://youtu.be/1hd_EkU-jJo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

Copyright © Babskie Skarby